Att hjälpa kunder och samarbetspartners med problem och lösningar är en självklarhet när man arbetar inom otroligt många branscher, även om dessa i de allra flesta fall ser väldigt olika ut när det kommer till arbetsuppgifter, hantering och hur man väljer att arbeta finns det en gemensam nämnare, och det är att man givetvis alltid vill kunna hjälpa till på bästa möjliga sätt. Därför är ett ärendehanteringssystem något som man absolut bör investera i om man vill kunna optimera sin kundnöjdhet, oavsett om det handlar om fastigheter, e-handel eller kanske maskinunderhåll eller annan service kan man effektivisera sitt arbete och sin tid på ett otroligt smidigt sätt genom att ha ett ärendehanteringssystem som utvecklats för att ingen ska kunna hamna mellan stolarna med smarta funktioner och en användarvänlig uppbyggnad. KEYnet är ett program som har tagit marknaden med storm, men enkla och smidiga funktioner som skapar ett strukturerat arbetssätt anpassat för såväl desktop som mobil gör att ni lätt kan hantera felanmälningar, service, återkoppling till kunder, reklamationshanteringar, avvikelserapporter och allt som kan behövas anpassat efter just din bransch och er verksamhet.
System anpassat i detaljerna
Eftersom att KEYnet är ett servicesystem eller ärendehanterinssystem som är utvecklat för att användaren ska få ut så mycket som möjligt av den, därför går det att anpassa systemet och programmet utifrån de behov ni har och ni kan skapa strukturer och hanteringsprocesser som kommer att flyta enligt ert arbetssätt. Därför är det inte bara en investering i att öka kundnöjdheten och för att effektivisera sådant som reklamation och felhantering utan ni kommer även att effektivisera ert dagliga arbete och arbeta mot en positiv utveckling i företaget då ni får struktur i arbetsgång, nöjdare kunder och helt enkelt ett smidigt och roligt program att arbeta med om ni väljer KEYnet som det nya ärendehanterinssystemet för er.